söndag 8 maj 2011

Satan i Gatan

Den senaste tiden har flera nära&kära sagt till mig att jag tycks verka ta vissa av vardagens motgångar så bra nuförtin. Att jag verkar mer balanserad än innan.

På ett sätt håller jag med dem, jag försöker verkligen att bli bättre på att inte lägga mig ner i dyn och skrikgråta och veva med armarna så fort en motgång hägrar. Kanske har jag blivit bättre på att hejda den impulsen?

Fast på ett annat sätt är det helt fel. Jag blir helt förstörd när vissa saker händer och det spelar ingen roll att man utåt försöker vara verka lite mogen, inuti är man fortfarande den där skitungen som lägger sig ner på marken och bölar. *ältar störiga saker på blöggo men vafan*

Plus att jag blir årets bitch till humöret. Seriöst, kom inte för nära. Jag hugger in a heartbeat.

Mvh charmtrollet

Inga kommentarer: