fredag 4 juni 2010

Unpretty

Hej alla (tre?) som läser min blögg. Jag är inte död. Jag andas fortfarande. Även om att jobba 9-5 typ tar kol på mig. På ca två veckor har jag knappt hunnit gå in på fejjan eller bloggläsa! Det är fan helt sjukt.

Och då ska man veta att jag brukar prioritera fb och bloggar före allt annat viktigt, förutom själva jobbet då, samt regelbundna måltider. Jag hinner liksom INGENTING. Att ha tid, lust och ork att träna, fila naglarna så de inte flikar sig, småstäda lite i troslådan så den inte blir överfull och komma ihåg att handla bröd efter jobbet blir nästintill omöjligt.

Att ha koll på alla nyöppnade uteserveringar, köpa rätt sorts sommarshorts, kunna koppla av med ett glas rosé efter jobbet, och vingla hem i sprillans nya klackar i gryningen, är än så länge endast en avlägsen dröm. Jag fattar verkligen inte. Hur gör alla andra?

För att inte fastna i den här lätt neggiga och trista diskussionen, tänkte jag stoppa här. Såhär vill jag må:

Inga kommentarer: