tisdag 23 mars 2010

Eight Days A Week

Nyss hemkommen från jobbkonferens på annan ort. När vi anlände såg jag att jag fått ett hotellrum med fönster som vätte ut mot den snöslaskiga parkeringen. Tro nu inte att jag lät mig nedslås av detta! Som den lady jag är gick jag genast ut till macken bredvid och köpte Salt&blandat och låg sedan på rummet och moffade i mig påsen medan jag zappade mellan de fem tvkanalerna. *high life*

I övrigt kan jag säga att sämst var alla tråkiga föredrag på knagglig engelska som hölls av svenskar, finnar och ester.
Det bästa var helt klart när en estnisk tant berättade om att hon var säker på att vi mötts i ett tidigare liv och att hon träffat flera spöken i sina dar.

I helgen flyttar vi!

Det firar vi med en fin bild från Nanna Johanssons fulheten.com (rekommenderas starkt)!

2 kommentarer:

Gergette sa...

Haha! Sjukt bra. Gotta love estniska spöktanter.

Den stora grodan sa...

*håller med Gergö*

Ja och ååååh så söt han var där med ekorren. har som du märkt på fejjan aka sexforumet gått in på din rekommenderade sida =D FETT BRA.