fredag 29 januari 2010

Sounds Like A Melody

Gaaaah, får seriöst spasmer av fejsbok! Utvecklar askonstiga tvångstankar om att jag måste commenta på random folk jag har på min newsfeed. Allra mest på alla prettons långa utläggningar om politiken i Angola eller dylikt i statusuppdateringarna. Eller på puckon som skriver vad de ska ha för underkläder på kårfesten ikväll. I-landsproblem? Så in i helvete. Störigt ändå? Ja.

Var på buttricks idag. Det tog ungefär 12 minuter, 2 att köpa det jag skulle ha och resterande 10 att prata med en lönnfet man i personalen som ondgjorde sig över folk som inte tänker "outside the box" när de ska klä ut sig. Han kände sig upprikigt kränkt när folk frågade honom var poliströjorna hängde. Det var fint.

Ikväll ska jag vara utklädd till Tabita! Blir helt varm inombords. Snacka om unn hele natta! A ska vara vampis *lycklig*

6 kommentarer:

Anonym sa...

ROPEN SKALLA: BILDER FRÅN IGÅR ÅT ALLA!!
/vickan

The Lembit sa...

*lägger upp fejsbokalbum*

Anonym sa...

Vem är Tabita?

The Lembit sa...

ANONYM!!!! Sluta häda på bloggen. Jag hoppas verkligen att det var ett skämt? In case you didn't, så är det en av de bästa seriekaraktärerna EVER. Asså i stil med Coop i Twin Peaks och Tim i The Office (SB). Från Mia och Klara. Alla måste titta!

Anonym sa...

Där ser man, har jag missat, har missat the office oxå. Fast jag är endå lite besviken av den enorma avsaknaden av Buffy-karaktärer, när du pratar om bästa karaktärerna "EVER". :p

The Lembit sa...

You've got a point Anonym! Okej, jag lägger till Willow i Buffy:)