måndag 14 september 2009

Love Of My Life

Megabra helg*. Men det är ju det här med måndagar. Katten Gustav har redan sagt det så bra.


Imorrn ska jag och sambon käka lunch på Ikea. Sen ska vi vuxenshoppa. Värsta eventet. Lite det här att jag kanske kommer ta den stora köttbullstallriken *planerar*

Råkade kasta ut en halv galge genom fönstret idag. Kan typ känna min gamla hemkunskapslärares blick i nacken när jag gör sånt. I somras köpte jag en rosa korthållare med skriften Domestically Diasabled. It's funny because it's true, liksom.

P.s Palla att folk skriver om den nya serien Hollywoodfruar i sin fejjanstatus och ba "guuu va hemskt program, så himla körkade brudar" *kollar ändå*. Då känns det ju värre att Sveriges humorelit sitter och lökar på Berns och drar skitdåliga skämt om Pernilla Wahlgren på grannkanalen.


Ni får strutsen!




*Innehöll bl.a. sovmornar, typ 1,5 kilo lösgodis, fint ölhäng, en underklädestvätt, familjemiddag med en Mormor som gick bananas på ett hästskämt och fick hålla sig för att inte gnägga högt, lite stötande och blötande av folk och fä, en kort svamppromenix och världens bästa famn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

et här inlägget va fan kul Josse! va ett tag sen jag läst nu o de ångrar jag också!
att kasta galgar ur fönster ses nog som socialt efterblivet, förövrigt. men många geniförklarades efter sin död och så vidare så skit i det. igår på seinfeld kastade de ju föri helvete ut en enorm gummistudsboll fylld med olja genom fönstret ner på gatan, so well...
Vad skriver du in i din status som är så fantastikst att vi ska ödsla tid på att läsa just din textrad då? sälj in mig så börjar jag göra det ;)
Ha de bra nu, puss och kram /från andra sidan landet

breehh? sa...

BTW SÅ ÄLSKAR BREE HUSFRU-SERIEN. "om min man vill att jag suger av honom varje dag så fort jag vaknar så är det min plikt som hustru" EXAKT sådär planerar Bree att leva äktenskapligt..*spinner*

lemelilem sa...

tack! asså ni har båda bra poänger, ano och bree! såg också gårdagens seinfeldavsnitt, sjukt fint var det! stod för övrigt och mässade "heeelllooooo, a giant ball of oiiiiil" imorse när jag gjorde gröt, men det är en annan historia.

och ang. textraden så skriver ju inte jag fantastiska saker i den. jag skriver typ aldrig där, får nån form av prestationsångest samt måste typ lite lagom fjortisrebelliskt bojkotta den. några tips om vad jag ska skriva där mottages således tacksamt!

stayesh sa...

vad fint. nu blev jag mer glad :)