söndag 28 juni 2009

Lucy In The Sky With Diamonds

Har legat ute på altanen och solat i mitt eget sällskap. Försökte känna allmän sinnesfrid och ledighetsmys. Kände mest svetten rinna i alla hudveck (jag vet, men nu vill jag vara äcklig). Sitter i samma sinnesstämning med det obligatoriska glaset vitt vin (och jag som typ inte ens gillar?) och kollar Internet. Tro fan att den artificella världen många gånger är roligare än den verkliga. Läst idag på en ganska skojig blogg t.ex: HERREGUD TA MIG TILL BRUD SÅ SLIPPER JAG TJÄNA BÖNDER.

*begrundar*

Läste en dålig bok från Mamis nattduksbord också. Den handlade om ett tråkigt svenneliv som blev ännu tråkigare. Just nu känns det lite som att det hade varit mer banbrytande att skriva en bok som faktiskt upphöjer radhus-och-vovve-livet. Lyssnade på radio när de snackade om midsommar, och det hela var liksom en tävling mellan att dissa midsommar samtidigt som man inte blev för "av", för då är man ju också rätt otrendig och förutsägbar. Varför finns radio?

Hade i alla fall en bra kväll igår och känner väl att nästa gång jag bloggar ska jag inte ha svettats ut nio liter vatten.

2 kommentarer:

Olle sa...

hahaha
love it.

När ses vi förresten?

the lem sa...

asså snart?!?!?!?!