måndag 7 april 2008

Obladi Oblada

6 saker jag först funtade på att blogga om men sedan av x anledning ändrade mig:

*Min intervju med en jämställdhetsperson på kommunen. Sedan kom jag på att det inte hade genererat ens ett skämt.

*Mitt stökiga rum trots att jag städade i förrgår. Lite väl förutsägbart kanske.

*Ett ironiskt inlägg om något utav alla fenomen kring SGS existens. T.ex. hur min felanmälan kommer behandlas. Kändes så jobbigt bara.

*Min ofantliga glädje över att ha lyckats ladda ner Across The Universe-soundtracket på bajsLimeWire. Men den kan man ju notera på last.fm.

*Alla mina svamligheter jag fick ur mig under utgången i lördagsnatt. Men de kommer jag ju inte ihåg. Och de var säkert mest tragikkomiska i vanlig ordning.

*Ett elakt inlägg om något jag ogillar starkt hos den dumma massan. Men det fanns för mycket att välja emellan.

Inga kommentarer: