torsdag 31 januari 2008

Dallas Theme

6 saker som jag måste skriva annars måste jag plugga och jag orkar verkligen inte det är så himla synd om mig så nu måste jag komma på en lista as we go och det får helt enkelt handla om random saker:

*Om kaffe hade varit knark, hade jag ta mig sjutton varit drogliberal. jag har varit trött i flera dagar. först provade jag att sova. det funkade inte. sedan åt jag lite bättre. funkade inte heller. därefter försökte jag träna för att få lite sprudlande energi. funkade sämst, för jag höll på att dö. sedan drack jag en halv kanna svart kaffe och nu sitter jag här och är stissig. ineffektiv som fan, men hallå jag lever och mina pupiller är helt underbart stora.

*Igår fick jag flera dagar försent reda på den lilla kiss-och-bajs-olyckan på den kristna skolan i Göteborg. snälla, kan ingen göra en musikal på det hela?

*Jag drömde att jag var tvungen att amputera högra armen. säkert bara för att jag skar mig i fingret härom kvällen. t.o.m. i sömnen är man en drama queen liksom.

*I drömlexikonet står det att amputation symboliserar en förlust av vad lemmen representerar. det ger ju frågan: vad betyder min högra arm?

*Jag ska på arbetsintervju idag, busy busy busy that's me. fett serri. jag ska nog ha min chaneldräkt dagen till ära.

*Phew, klarade mig till sista punkten. det enda jag har att tillägga är att jag har Dallas signaturmelodi på huvudet och att jag sjungit den förmodligen trettiosju gånger under tiden jag skrivit det här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Faithless - Insomnia.mp3

Lycke till på intervjun, hoppas de fattar vilken stjärna du är.
tjing

Anonym sa...

Faithless - Insomnia.mp3

Lycke till på intervjun, hoppas de fattar vilken stjärna du är.
tjing

Anonym sa...

Fler bajs- och kisshistorier till folket!!!

Anonym sa...

jag vet precis va högerarmen symboliserar din manhäftiga korv.
och jag håller definitivt med föregående talare!