lördag 17 november 2007

Somedays

6 saker som jag tror jag kan definiera som veckans lärdomar:

*Levernet på ett hostel i Irland är kvalitativt bättre än boendet på olofshöjd i Göteborg.

*De två georgianerna i mitt kök tror att Irland och Island är samma land, att alla från Island/Irland är ganska konstiga och att alla som åker dit därmed blir smittade av samma konstighet.

*Humanister är sjukt överskattade.

*Humanister liknar får när de pratar (bräker).

*Humanister luktar pläk.

*Min ilska över humanister den här veckan är självklart rent objektiv och har inget med min egen status som Humanist och beblandning med de humanister jag träffar varje dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad e pläk?
vet bara vad pläp är. (pung längre än penis) Källa: www.fittkramp.se (suverän sida btw, rekomenderas)

Lembit sa...

men gud. fab. mer sånt.
pläk betyder alltså äckligt.