torsdag 22 november 2007

Padam Padam

6 saker som jag faktiskt är ganska stolt över i novembermisären:
*Jag har kommit på en ny maträtt. sjukt kreativt. nudlar OCH vita bönor, kryddade med chili.
*Jag gör min nya maträtt alldeles för stark så näsan rinner och jag får tårar i ögonen. det driver också ut onda höstdemoner.
*Jag har inte, jag repeterar INTE, sjunkit ner i nåt höstWinnerbäckträsk. Ånej, jag har mausat ner mig i andra vemodiga saker.
*Jag citerar numera Mia och Klara dagligen och struntar i om det obildade folket jag pratar med ens förstår min fantastiska humorreferens.
*Jag har blivit vän med dammtussarna under sängen, då jag kommit på att vi alla tjänar på det i längden.
*Att jag inte flippar ut över bloggers cpanden när jag försöker publicera ett sketet jäkla blogginlägg.

1 kommentar:

Anonym sa...

en annan sak, varför står det 897 under stjärnan brevid bloggtiteln? eller nä, vad betyder det?