tisdag 17 augusti 2010

Love Me Or Leave Me

Vill ni veta något mystiskt? I förrgår publicerade jag ett inlägg enligt praxis, och när jag går in på bloggisen idag så finns det inte. Putsväck. Non-existent, fast jag vet att jag publicerade. Jättekonstigt.

Ska jag ta det som ett tecken? Är bloggen emot mig nu? Tog den illa upp över imlägget (som för övrigt handlade om vuxenpoäng)? Tycker den jag bör censurera mig mer? Och vem ska egentligen svara på alla dess frågor?

Jag förstår ingenting *är än en gång outsmartad av "tekniken"* *blir lite sur* *vågar inte bli för sur ifall bloggen blir jättearg då*

3 kommentarer:

Lejonet sa...

Något för semestern?

JOSEFIIIN! I miss you. Du lyssnar väl på tankesmedjan??? Om not: You will älsk. Särskilt J.U. Fantastiskt!
Check it out (typ nästa klippet):
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3718&artikel=3911064

Puss Puss

Lembiz sa...

I miss u 2! Ska verkligen kolla upp!!!

Hörs och ses snart Pussi!

Gergette sa...

Är det här som är sånt där blogghat? När bloggen hatar skribenten och smygraderar inlägg av sig själv.

Sjukt jobbigt i vilket fall.