måndag 30 augusti 2010

Debut

Hej alla! This is Mucklan calling. Lembit har tagit en liten "time-out", men här har ni mig!

Jag är en fin snigel i mina bästa år. Söker vänner och bekanta som inte får mig att krevera och som bekräftar mig villkorslöst. Ni får gärna ha tentakler, gardinuppsättningar eller andra dylika avarter som ert feature. På fritiden gillar jag att läsa svår rysk litteratur, bära hatt och slicka på Lembits sambos skinnskor. Jag blir aldrig besvärad i sociala sällskap, snarare besvärande. Kort och gott: jag är allt ni någonsin har drömt om!

Puss/ Mucklan

3 kommentarer:

elsa sa...

Hej! Jag heter nils-arthur och jag är en velociraptor av plast.
Jag är faktiskt känd från tv, eller youtube i alla fall. Och med känd menar jag att det _finns_ en film med mig.
På fritiden gillar jag att plocka blommor och klättra i träd.

puss! peace out!

Mucklis sa...

Åh, nils-arthur! all kärlek till dig!<3

Anonym sa...

Har du frågat Scarlett och Baltazar vad de tycker om mucklans övertag? De är ju ändå äldre och borde bli förfrågade om sin åsikt...eller åtminstone få samma utrymme som Mucklan....