onsdag 6 maj 2009

Don't Stop Me Now

Tre braiga saker som förgyller en annars lite hektisk vecka:

* Guldfesten i helgen! Mitt mål: att se ut som en korsning mellan en vamp och Tina Turner. I gyllene lyxförpackning, givetvis. Ska jobba med hår och läppstift dårå.




* Finbesöket nästa vecka!

* Att jag äntligen kommit på vad jag kan laminera på jobbet i deras såndära maskin. Kom på det på träningen idag när jag insåg att jag tagit fel skor. Tänkte att jag kunde skriva påminnelselappar till mig själv om vad jag ska ha med mig, som jag sen kan laminera och tejpa fast i väskan. Och för er som inte fattar någonting så vill jag bara säga att lamineringen faktiskt fyller en funktion, för på så sätt blir lappisarna inte blöta om (när) jag tappar ut min vattenflaska i väskan. Jag är så himla smart.

Inga kommentarer: