tisdag 19 juli 2011

You Really Got Me

Sitter på jobbet och räknar ner de tio minuterna som är kvar innan jag har samvete att gå för dagen. Anteckna gärna den infon!!!

Amen aja, har i alla fall skapat konto på twitter och känner typ ännu mer än tidigare att det är ett helt SJUKT ONÖDIGT PÅFUND som endast journalister och folk i nöjesbeanschen 1. håller på med 2. har behållning av. Pallar egentligen inte det, men var tvungen för att lurpassa på om WoW släpper fler festivalpass.

Plus att jag typ trodde att det skulle vara så HIMLA intressant och ännu ett cyberhål att liksom falla in i och som till slut skulle integreras så fruktansvärt mycket i ens livsstil så att man sedan inte kommer veta "vad man gjorde" innan twitter (som det är med fejjan nu och såsom jag har upplevt alla sociala medier dessförinnan som gjort entré i mitt liv). Nu känner jag mest: VA? Vad det här allt? Varför skriver alla så konstigt? Och vad är grejen med att follow:a folk, är det typ som att man måste skaffa massa fb-vänner vars updates man sedan kommer att läsa och störa sig på resten av livet?! AAARGH! DIGITAL WORLD OVERLOAD!

Mvh panhisen

Inga kommentarer: