söndag 3 augusti 2008

Heroine

Jag kom på att jag glömt att förkunna kanske det viktigaste som hänt på typ två månader (och säkerligen två år vad gäller min garerob): Jag har hittat en klänning. Och inte vilken som helst. Den klänningen. Den har allt. ALLT.

Folk som inte visste bättre skulle kunna ifrågasätta vissa saker. Hm, de där banden, ska de knytas i nån form av stayups? Så...burleskt. Och när hade du tänkt att ha den? Ska du ut på AVENYN eller? Och den där aprikosfärgen, hur väl (och framförallt hur många veckor om året) matchar den din blekrosa hy? Och vad ska du ha för skor, smycken, och ja, trosor?

Till alla dem vill jag bara knycka på nacken à la Jessica Wakefield och säga: håna mig bara. Nu kan jag dö lycklig.

P.S Jag har döpt den till Carrie-klänningen D.S

P.S igen. På lappen därbak står det liksom Heroine. OMG! D.S

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh coolt. Kan jag få låna klänningen.

hmm, du får inte mobba mig för att jag eventuellt vet detta, men Jessica Wakefield är en av tvillingarna i Sweet Valley high väl? Fy sjutton vad lite hårdrock det är att veta det. Skäms på mig.